torsdag 19 augusti 2010

CLARA, BEA, AUGUSTIFESTEN :D

heeej !! :D

idah vaknade jah vi 10, hade ställt klockan -.-
aja sen vid 1 åkte jah te doktorn igen för att dom skulle skriva på nått
papper oh kolla lite grejer. ;)
men sen betätta han att han hade glömt att bland vaccinet i en spruta som jag
tog förra gången så han spruta bara in vatten :oo
asså det är ju inget farlig elller så men jah är ju så rädd för sprutor,
men jag fick ta om den i idag istället -.-     * DUKTIG DOKTOR * -.-
sen åt pappa och jah lunch på stan, vi skulle äta kebab i filmstden mitt imot
MC, det var ju några framför men han som stod längst fram ikön skulle
betala med kort.. haha, men då funkade inte kortläsaren, eller vad det heter,
så han fick gå ich ta ut pengar.. haha sen var det till en tjej som va jättekort oh lite
knubbig som jah: jah kommer snart tbx ta inte min mat !
men det visste inte den ens osm jobba där så han slängde maten, se när hon kom tbx ,
sa hon : men jah sa ju att ni inte mitt ta min mat !!!
dom som jobbade : oj, förlåt, jah gör en ny.. !    HAHAH ! ;d
sen åkte jag hem te bea, och va med bea oh clara, pallar inte sitta och skriva va vi gjorde
men sen vid fem åkte clara för hon skulle te rix fm grejen och äta med ebba jennefors :))
i det är VIP-tältet :)     så vi fem åkte jah också för jah skulle ta en till spruta :o
sen så kom bea te mej, så vi kunde cykla ner te stan :D
hahha sjukt kul vare :D    fört va vi och kolla lite på RIX FM GREJEN ;)
sen åkte vi sen där som äe på bilden :D    så jä*la kul, asså vi skratta så vi grät,
hahah bästaaaaaaaa (L)
sen åkte vi virvelvinden, också jätteruuuuligt :D
sen gick vi och träffa clara oh ebba en liten stund :D
orkar it skriva vilka man träffa men det blev några roliga typer ;D
sen gick vi runt lite överallt och köpte remmmm, popcorn oh sockervadd ^^
a, och precis innan vi åkte så åkte vi en sista gång , den som äe på bilden :D
tack för en underbar kväll gumman, sjukt kul ! måste göras om ! :D
älskar dej §

hare bra ! :D





                          // hannaaa§

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar