fredag 13 augusti 2010

smultronstället :))

heeeej :D


idah blev man 13 då klockan 00.59 på dagen :D
*STOLT*
jag vaknde vid typ halv 11 kanske, men fick inget då för
mamma var o jobba oh så, så vi skulle ta det senare ;)
sen vid 5 åkte jag mamma oh bror till smultronstället :D
götti gött gött :)
sen åkte vi hem oh jah gjorde mat så fick jag ett halsband
och ett armband av mamma oh bror, men armbandet ska jag
byta för ett sånt har jag redan ;) ,  men mamma oh
jag ska gå på stan imorgon oh köpa lite grejer så jah får välja själv
för det är hopplöst att köpa kläder till mej annars.. ^^
så vi ska åka dit redan vi 10 så det inte äe så mke folk ;)
men då måste jah gå upp vid 9 -.-
aja det kan jah stå ut med om det gäller att shoppa ;D
men imorgon ska jag också firas fast lite mer för då ska vi te farmor o
farfar på landet, oh då kommer min kusin som har brytit armen xd
min faster och min andra kusin och hennes kille :D
så man kan ju hoppas man får något fiint :DDD
men ska typ sova snart för annars orkar jag nog intee upp imorgon ;)

hare så bra ! :D


                          //hannaaa §

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar