torsdag 30 september 2010

flyttat till Indien ..

heeej :D

omg va det va längesen jag blogga , men den här gången har jag faktiskt en andledning. :o
och det äe ju för vi har flyttat till Indien nu..
vi åkte förra lördagen, och ft fabian va vi grät då .. :'(
asså från rasten innan sista lektionen så kunde jag inte hålla mej länge när dom som kom va på överaskningsfesten gav mej en tavla med bilder som jag har med mej.. usch fyyy f****************n !   vi grät typ hela rasten innan sista lektoenen, oh hele lektionen och alla i klassen gjorde små  '' lycka till kort '' hah, men allas va verkligen asgulliga :')
tack mina söta §
sen tjöt vi så vi verkligen skrek i korridoren n-är vi hade slutat på torsdagen.. :''(
nae det var as gulligt av dej ante som kom bara för at säga ''hejdå'' , tack lilla söta du :')§
sen skulle ju klassen ( och andra klassen på haga ) sjunga på stan eftersom Norrköpings Musikklassen Fyller 50 I År :))
så jag tänka lixom överaska lite hahah, xd så jag gick dit på fredagen när jag inte kom te skolan eftersom vi behövde packa men jag gick till stan ändå (a'  så jag fick va med poch sjunga lite också, HAHA .. det blev jättefint *HOST* haha ne menn det lät ju lite fånigt .. xd

nu bor vi allafall på hotell shangrilla heter det i new dehli :)))
det har vi gjort sen vi kom hit eftersom våra madraser från sverige inte kommit än för här i Indien sover dom shhhhhhiiiiit hårt om man gemför med sverige :o
men vi har köpt massa grejer som TV , tvättmaskiner m.m  så vi flyttar nog in imorgon ( fredag ) :D   så får vin hyra maddddrasser ;)

juste jag har ju börjat skolan också, jag började i onsdag, jag fattar inget på lektionerna kan ja ju medela er .. HAHAHAHA . jag jag fattar men sverige är ju jätte mke efter i skolan så det ni ( i årskurs 7 ) jobbar med för dom när dom äe 10 år :o
så det vi håller på med här gör dom som går i typ 9:an .. :o
så det äe shhiiit svårt att förstå va det pratar om ^^ .. :/
´jag går i engelsk skola om ni inte fattar det xd
aja jag har tagit massa bilder men jag har inte tid nu men när vi har flyttat in och fått ordning på sakar oh ting så ska jag ta mej min lilla tid och lägga in bilder hem ifrån + överaskningsfesten ;))
jag tror inte ni orkar läsa mer av mitt babbel så jag kan skriva mer imorgon om jag hinner :D
om regler av skolan asså jag menar inte typ svenska regler som : spring inte i korrrriiiddooorreenn !!! :@
och sånt HAH ..
utan andra konstiga regler, JUSTE !  jag ska faktiskt lägga ut bilder på skoluniformen (a' <3
fast vi får se om ni får se dne på hahha xd
aja jag saknar er mina små sötagulligafina saker, men vi ses snart igen :')§§§§§
hare så bra i kalla sverige när vi har 33 grader .. ^^
MOHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA :



                                
                                         bara en liten söt cambild på mej oh max just i detta nu ;) :o



                               //hannaaa§

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar