lördag 18 september 2010

förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt ..

heeeej :D

asså förlåt att jag inte bloggat på tre dagar men det var vart jättejobbigt just nu..
( typ skrvet i varenda inlägg .. )

aja men i fredags åkte jag , Clara Turden , Victoria Stråberg , Elisabet Carlsson , Bea Thyrén , Lisa Lekander , Amandra Cleasson hem te Lisa Borell på en liten tjejkväll , as najs verkligen :D
vi körde det här när man knytar fast en ballong i ett snöra runt foten och ska springa runt och panga som andras HAHA mobbas inte :D
sen körde vi klädpoker (a'
och sen gjorde vi massa mer, men dte va sjukr kul af, sen på natten gick jag och Lisa Lekander upp och skvätte vatten i Lisa Borells ansikte när hon sov fast hon vakna inte.. xd
jag åkte hem idah vid kvart över 12, men jag var så jäkla trött så jag somna när jag kom hem och som te 5 .. :o   xd
och nu har vi litre gäster här bara ;)))))
tack för en underbar kväll tjejer , älskar er mest . <3


bilder kommer och det kommer från överaskingsfesten också men inte just nu kanske men bara kanske senare ikväll vi  får se ;d


                                   // hannaaa§

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar