onsdag 29 december 2010

nae nu ska jag nog ta och ..

sova trojah.. 
har haft tråkigt precis hela dagen. och nu fick jag ont i huvudet också.. :/


men nu har jag lagt till lite grejer i min blogg, t.ex en länksak, så om du vill att din blogg ska bli länkad ( då kommer din blogg alltid synas i min )
i min blogg så skriver du till mej vad den heter så fixar ja resten ;)
men det verkar inte gå att kommentera på min blogg.. eller a, jag vene..
jag tänker inte lägga ut mitt nummer, msn osv. här i bloggen, men om du vill få tag i mig får du försöka göra det privat. ( inte vet ja hur men du kan ju allafall pröva att kommentera din blogg )


harebraa :*




P'U'S'S


BTW, borde det inte finnas privata meddelanden ?
eller är det bara jag som inte fattar hur man fixar det.. ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar