torsdag 23 december 2010

you're my whole life

hej bloggen !

veckan har varit sjukt bra faktiskt.
på fredagan va ja ju i skolan här i kalla sverige första gången, som jag skrev om i förra inlägget.
på fredageftermiddagen drog jag hem till bea,, lördagen va drohg bea och jag ner på stan oh köpte lite grejer.
sen på söndag va ja oh mamma på stan och fixade också lite grejer.
på måndagen skulle så skulle klasserna 4, 7, 8, och 9 från både haga och navesta, spela in en skiva i nån kyrka så ja va ju inte med o sjöng men ja tittade på, hihi !
sen på tisdagen vare bara en : film+pysseldag i skolan , hah ..
så vi slutade vi vid 1 tror ja .. så jag bea, ante, jacke, einar och wille drog ner te stan och vandrade runt lite.
sen vid 3 drog vi alla ner till avslutning i renströmmen oh alltr sånt.
jag kommer inte ihåg när det va slut men sen tog vi spårvagnen hem och 
och bara tog det lite lugnt tills bea kom och hämtade mej och så drog ja hem till henne och sov där.
sen på onsdagen drog jag ocg bea till hem till wille och va med han oh jacke till kl. halv 5 kanske.
sen kom mamma oh hämta mej och åkte direkt till lisa.
gick till hc ett tag och så.
sen idag vakna jag hos lisa vid 11 av att jag hörde att lisa satt och knäckte sin näsa.. HAHAHA !
sen tog vi spårvagnen ner till stan ocg träffade anton så vi gick med han ett tag.

aa det va nog allt för idag.
Ha en superbra onsdagkväll :*

BTW,
det är ju julafton imorgon kom ja påå :DDD


P U S S .



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar