torsdag 3 februari 2011

f***n i hel*et**** ! / tävla mot skolor i hela indien ? O.o . .

åhhh!


eller.. hej bloggen :D
kolla! min gympa lärare sa att hon tyckte jag skulle va med och tävla för skolan mot skolor i hela indien!  i friidrott faktiskt! ;o
så lite stolt har man väll rätt att va va ? ;D
men iallafall.. om man ska va men ska man träna fram till mars, måndagar, onsdagar, fredagar och lördagar.. mån, ons o fredag 16.45 - 17.00.  lördagar 8.00 - 10.00 <---(på morgonen )
O.o
och om jag missar mer än 5 träningar får jag vill va med. 
men om jag går med och så då är det ändå inte säkert att jag för tävla eftersom dom väljer sedan ut unifär 4 personer.. så jag vet verkligen inte hur jag ska göra.
men OM jag skulle tävla säger min gympalärare att jag ska tävla i höjdhopp.. och kanske stafett ( om man får tävla i två grenar )
men jag vet inte verkligen... det är ett så himla svårt beslut eftersom det är väldigt mycket träning men det vore sjukt kul att tävla.. 


om du har en åsikt om hur du tycker jag ska göra. ---> K O M M E N T E R A !


KYSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar