onsdag 9 februari 2011

i andras ögon kanske du inte är nått. men i mina är du allt. ♥

hej bloggläsare!


idag väckte min jävla jobbigt väckarklocka mig kl. 6:30.. som vanligt -.-
så jag gick upp fixa mig osv. osv.
men så kom jag ( eller det va pappa rå ) att jag måste ta med 3 ägg till skolan UTAN äggvitan oh dä ..
asså helt konstigt men a...


så sista lektionen så dekorerade vi dom... HAHHAHHA
låter sjukt jag vet, men asså man stoppar in massa glitter i dom och så limmar man på en liten pappersbit där det är hål så det inte ska ''läcka'' .. xd
så vi ska ha ''äggkastning'' ( som jag tror dom har varje år ) .. HHAHAHA
assåå man ska kasta på varandra och så flyger det glitter.. HAHAHAHAHAHHAH
gud!
men jag är inte här då för på fredag drar jag och min lilla familj och har det najs i 30 graders värme till Bangalore! (h)
från fredag till måndag!
så naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajs! 
så det hurrar vi för! :*


aja, efter skolan så hade jag svenska ( lektion asså ) ( för er som inte vet så har är vi en liten klass har på 3 pers som jobbar på amerikanska skolan bara på datorer.. osv. osv. )
men jag kunde verkligen inte koncentrera mej.. satt bara och garva åt oskar.. (a)


aja... HARE SÅ BRA :*




KYSS



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar