onsdag 16 februari 2011

TRACK AND FIELD, 2011

hej mina små godingar! ;*


bangalore var helt awesoooome! 
så skönt med värme och bara kunna chilla!
så vi var ju då på flyguppvisningen :D
asså joanna ( pappas fru ) jobbar med att försöka sälja stritsflygplan till indien. ( inte bara hon då )
och är det ju såklart massa konkurenter ( stavning ;s ) som också vill sälja det till indien fast från andra länder, så det va massa flyguppvisningar :DDD
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyymmmmmmmmmmt! 


JUSTE JAG SKA VA MED I DET DÄR TÄVLA-FÖR-SKOLAN-GREJEN!
men berättar mer om det sen ;) ( eller iallafall och tränar får se o jag kommer med :D )


GÅRDAGENS SCHEMA :
  •  gick till skolan
  • efter skolan åkte ja till stan och träffa pappa o joanna
  • joanna fixade naglarna och jag klippte mej och lite annat
(mina naglar hann vi inte med så det blir kanske någon gång nästa vecka)
  • handla
  • åkte hem
  • åt
  • film
  • datorn
  • o sov 
BILDER FRÅN BANGALORE KOMMER INTE NU FÖR JAG PALLAR INTE -.-'


en bild på mig och bea bara för att vi är bezt! (h)
































KYSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar