måndag 7 februari 2011

we're so different.

hej kära blogg! :D


idag är det måndag och tråkig skola..
inget speciellt att berätta om den men jag skulle iallafall träffa min mattelärare idag efter skolan i en timme kanske.. men när jag kommer till han så säger han att det inte går idag för det skulle komma några och han visste typ inte att dom skulle komma.. * PUNKT PUNKT *
men han kunde ju faktiskt sagt till under dan! 
aja, jag hade ju sagt till vår chaufför att han skulle komma vid kvart över 4 och vi slutar ju halv 4. -.-
så jag gick med en kompis och satt utan för bibban och gjorde lite läxor och köpte lite popcorn.
riktigt najs att man kan stanna så efter skolan faktiskt!


så jag åkte hem vid 20 i 5 kanske, och sen dess har vi bara ätit o så.
det va nog allt!


ha det sååååbra :*


BTW, sladden till kameran är borta så jag håller på och prövar att ladda med en annan sladd får se om det funkar.. OM, det funkar kommer bilder om en liten stund!


KYSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar