torsdag 3 mars 2011

AFRIKA? I PANNAN? NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ !!!!



hello bloggen! :D


nu startar jag alltså bloggen igen efter att ha haft det super bra i varma GOA :D


faaaast... först brände jag och skiiiiiiiiiiiiiit mycket! 
och sen på väg hem på planet igår så råkade jag ''klia'' * haha ? *  i pannan .. 
OCH DÅ BLEV DET ETT STORT JÄVLA VITT MÄRKE I PANNAN, SOM SER UT SOM AFRIKA!
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN !
SER HÄMSKT UT!
buhuhuhuhuh :'(






eftersom mamma, fredrik, filip o jag åkte till goa.. så åkte pappa, joanna och två av deras kompisar som är här och hälsar på, till goa idag, så jag är ensam med max hemma.
eller typ.. pallar inte förklara -.-'




bilder har jag inga från goa.. allt är på mammas kamera så hon skickar dom sen så får se om dom kommer uppp här..


aja, hare så bra ;*




- KYSS -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar