måndag 21 mars 2011

HAPPY HOLI - JAGADE AV DEN SVARTA BILDEN!

hello! 


i söndags vare HOLI här i indien då. 
så holi är alltså en festival här i indien när man går ut på gatorna (eller om du är på en holifest) och kastar färg och vatten utblandat med färg på massa random people! (eller på folk du känner då)
så jag, erik, oskar, klara, charlie och alex var ute och kastade på varenda människa i vårt kvarter!
JÄVLA KUL!
iallafall, några i en bil som åkte i en bil kastade ägg på oss.. HAHAHHAHAHAHA 
och vissa kastade vattenballonger! ;p
och så fort det kom en bil, speciellt med öppna fönster kastade/sprutade vi in massa färg!
SÅ KLOCKRENT!
men en sak var så jävla läskig!
a så här vare.. 
man ska ju INTE kasta färg och så på ''fina'' bilar för dom kan bli shhhiiiiit arga!
och så råkade oskar o erik kasta på en fin svart bil, och då tvärstannar bilden och backar!
VI: SPPPRIIIIIIIIING!!!
alex och jag gömmer oss bakom en stor metallgrej så han inte ska se oss men ja märker att han kommer att se oss så jag sprang efter klara och charlie in i en park medans erik sprang utanför jag alex tog kvar bakom metallegrejen. men problemet va att det va som en mur med stängsen runt parken, så vi kunde inte komma ut om vi inte skulle klättra över den!
men jag hittade en liten liten utgång som ja smet igenom där ja såg erik och alex som hade sprungit utanför och då hör vi bakom oss hur han skriker : YOU'RE SO FUCKING BUSTED!  (stavning (A))
och något med att skjuta! O:
och vi ser hur han sätter sig i bilden igen medans jag erik och alex springer så fort vi bara kan! och som tur är så hinner vi hem till alex o charlie eftersom det var bara en liten bit bort på samma gata. men han körde gasen i botten efter oss!
och klara oskar och charlie var ju kvar i parken så vi mötte upp dom direkt! 
MEN SÅ JÄVLA LÄSKIGT! ALLA VA JU SJUKT RÄDDA! USCH! 
hähä


och här i indien är det ju massor mer av kidnappning o sånt så varje dag i tidningen ser man bilder på folk och så står det : SEARCH FOR MISSING!
så om han hade fått tag i oss vet vi inte va han hade gjort! 
JAG HAR AS MÅNGA BILDER ATT LÄGGA IN  MIN DET STÅR ATT DET TYP INTE FINNS PLATS!!!!!!!!!!!!
ÅHHH JA FATTAR INTE BLIR SÅ ARG! :@
:'(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar