söndag 22 augusti 2010

dårlig uppdatering.. ? a, JAG VET :O

heeeej :D

HELGEN :

på fredagen åkte jag och familjen med alla som åkte till italien ( sportlovet ) till deras ö :D
så vi åkte ut till arösund, där såg jag WILLE KARK i en motorbåt brevid ;p
det tog en halvtimme ut till deras ö, men LINA TÄRNING och hennes familj hade regan kommit :D         
efter ett tag skulle vi ha en kajak-tävling, HAHAHAH, SJUKT KUL ! :D
sen badade vi lite, vid 6 eller nått åt vi lite mat , sedan gjorde jah och lina en dockteater
för dom små, HAHAHAHAHHAHAH ! FIIFÄÄÄN VA VI VAR BRA !!   KLOCKRENT ! (L)
sen åt vi lite efterätt och spelade kort , haha :))))))
vi somnade ganska tidigt faktiskt , fast vet inte när :oooo
vi vaknade av att höra någon skrika :o
så jag och lina sprang ut ur stugan , där stog max i regnet och kom inte in :(
stackarn (L)
sen körde vi massa lekar med dom mindre barnen ;pPpPpPpPpPpPpPpPpPpP
och typ bada och sånt :D
sen kom det typ ROOOOLIGASTE ! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD (Y)
vi åkte ni vet en typ gummiring efter båten :D
först åkte erik, sen åkte jag och lina hahaha lina satt i mitt knä !
HAHAHAH SÅ JÄ*LA KLOCKRENT !  HAHA PÅ ATT VÄLTA FLERA GÅNGER ! :OOO
älskar dej Lina ! <3
sen när vi ko  hem åkte jag till mamma för vi skulle åkte till TILDA DAHLBORG, och hennes familj :D       men jag orkar faktiskt ointe ksriva va vi gjorde (a'
men precis innan jag åkte såg vi på vidior när jag och TILDA va små, haha vi dasde och sjöng te pippa och massa fler låtar xd :D
älskar dej Tilda ! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar