måndag 23 augusti 2010

VI FLYTTAR... :(

heeej ! :D







idag har jag varit på stan med Lisa, Bea oh Clara :D


ruuuuuuuuuuuuuuuuuligt :DDD






men idag brättaade jag för klassen så jag kan ju berätta det för er andra nu oxå här på BLOGGEN ...


min pappas fru joanna pändlar till indien för att hon jobbar där delvis, med att sälja stritsflygplan.. så nu kommer vi FLYTTA TILL INDIEN ... :(


men jah kommer bara bo där ett år och då bor min bror filip hos min mamma, och sen året efter så kommer jah va hos mamma ett år och filip åka dit.. det är därför jag har varit så ledsen... :(


jag åker om tre veckor fast jag vet ju inte om det blir precis då, det brorpå om jag kommer inteb på den amrikanska skolan just då.


asså på ett sätt är det väll kul, men på ett annat sätt på det helt sjukt jobbigt.. började fan gråta idag när jag berättade det för klassen..


jag älskar er så sjukt mke, om det inte vore för er skulle jag nog inte gå kvar på haga.. ni är som en jätte stor familj, haha det lär kanske lite weird , men jag menar det jag säger, ni betyder verkligen ALLT för mej !






KOMMENTERA OM NI HAR LÄST DET HÄR FÖR JAG VILL VETA VILKA SOM VET DET NU, SÅ NI SOM INTE LÄST DET.. SKYLL ER SJÄLVA !






(L) ÄLSKAR ER 7CM1, NI ÄR VERKLIGEN MITT ALLT (L)







stan :DJAG ÄLSKAR ER §

nytt halsband :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar