fredag 27 augusti 2010

här kommer ett superinlägg ! :D

heeeeeeeej :D

idag vaknade jag klockan 6.15,  fixxa mej och sånt.  sen vid kvart i 8 kom bea thyrén så jag åkte med henne till skolan :)
IDROTT - träffade den nya gympaläraren :)
B-SPRÅK - träffade den nya spanskaläraren,han var jättebra, förra året lärde vi oss inget :o
MUSIK - vi skulle kolla i vilken stämma man kom men jag gjorde inte det idag så jag clara sally och lisa lekander va i ett spelrum, HAHAHAH SÅ JÄ*LA KLCKREN LÅT VI GJORDE ! :D
LISAAAA, ÄR EN, LITEN, PAPPIGOJJJA ! HAHAHAHHAAH ! XD<3333 aja tbx te ämnet ^^
LUNCH - jag lisa, amanda, lisa, my och bea gick till MC för det var potatisbullar, USSSCCCCCCCCCCCHHHH ! +o(
MATTE - jobbade inget, satt typ och prata om massa varför man skulle kunna matte.. -.-
SVENSKA - fortsatte med:  boken om mej själv :pp
slutade 14.20 :D
pappa hade kommit till skolan eftersom min cykel hade fått punka på
bakdäcket.. ( TRODDE VI )
så vi åkte till '' Hannas cykel och nyckel-grej'' xd
men det var bara däcket som behövde oumpas tror vi ;)))
sen fick jag pengar av pappa så jag kunde gå och köpa en almanacka, kan behövas nu när man inte har någon ''planeringsbok'' och man får så mycke att göra ;)
den kostade 99 på kontorab ( BILDEN ) :D
men jag tänkte köpa nått att äta för den 100-lappen också men eftersom den kostde 99 så köpte jag bara en godis isället ^^





//hannaaa§

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar