torsdag 26 augusti 2010

3 dagar utan bloggning ! inte bra :o

heeeeeej ! :D

jag vet at jag inte har bloggat på tre dagar nu, men jag lovar, jag ska bättra mej ;)

veckan :

Måndag:  första skoldagen, svin ruuligt att träffa alla igen, vi började vid 8.20 och slutade vi 12, så det blev ingen lång dag men jag kommer faktiskt inte ihåg vad vi gjored iskolan men efter så gick jah med bea, clara och lisa på stan, bääästa (L)
sen gick vi hem te mej och gjorde massa ;)

Tisdag:  andra skoldagen så gjorde vi massa ''lekar'' och sånt, haha jag anton och lisa höll skulle fixxxxa flaggan,   det bästa laget vann såklart (H) (Y
sen så gjorde vi någon ritlek på tavlan att man skulle va två lag och så tog man en från varje lag så skulle man få en lapp vad det stod man skulle rita , och så ritade man samtidigt som det andra laget och de lag som gissar först för ett poäng, hahha min klocka va
finast.. ^^   oh antes bamse va också fin, haha :D 
sen efter skolan gick jag hem te lisa och sov där, ruuuuuligt hade vi, vi såg på luftslottet som sprängdes, sjukt bra :D
hahha vi höll på att somna vid 7... (a'

Onsdag:  på onsdagen vakna jag hos lisa, så vi tog bussen till badhuset , för vi skulle bada med klassen.. :)
men det var ju typ inga som bada för alla var största TÖNTAR !  alla skulle komma på en ursäkt -.-    visst det kanske inte är jättekul i norrköping, menmen :)
jag, lotta, my , josse, sally, emil och fille stannade kvar efter, sjukt kul !!!!!!! :D
hahha sen vare bara jag, my, fille och emil tappade vi bort varandra oh allt, haha vi hade allafall skiiiitkul :D
roligare än dom som var sååååå *HOST* förskylda... -.-
men eftersom my skulle sova ensam hemma så sov hon hos ´mej istället :DD

Torsdag:  idag vaknade my på min högra sida ;)
så vi gick upp vi 7.30 fixxa oss och cyklade med bea, bettan och clara te skolan, idag ahde vi vår första riktiga skoldag, fadst vi jobba ingenting, bara på musiken och bilden .. ^^
det var nog allt :D
hare göttigöttgött ! :D


                          // hannaaa §


fick bli en bild på lina bara för jag saknar henne mest ! (L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar