onsdag 15 september 2010

bara ett litet inlägg innan man somnar ;)(y'

heeeeej :D

idag försov jag mej en timme :o    så jah han typ inte äta frukost ^^
men efter lunch så åka vi till babtistkyrkan, hah ne jah vet inte va den heter xd
allafall åkte vi dit efter lunch mitt båda klasserna och spelade in en skiva :D
eftersom norrköpins musikklassen fyller 50 år i år :D
fast asså vi skulle bara spela in 3 låtar och det tog 3 timmar :ooo
för vi fick ta om dom hela tiden man fick typ inte röra sej för då hördes det
i microfonen ( stavning (a'   )
men sen gick jag på stan med bea clara och lisa :)
sen åkte man hem och typ plugga och åt oh sånt ;))))
och så har man gråtit idah igen p.g.v  av allt..                såå sjuuukt jooobigt...:''(
aja men har precis duschat så nu är ja trött oh ska nog sova :)))
ajuste imorgon är det skolfoto, och jah vet faktiskt va ja ska ha på mej :D
fast jag vill skriva att jah inte vet för det är roligare för er som läser , så nu låsas vi att jah har lite panik :D
JAG VET INTE VA JAG SKA HA PÅ MEJ PÅ SKOLFOTOT IMORGON PAAANIIIK !
erkänn att det var roligare tat läsa ?  ;)
oj, va har jag för liv ?                              svar : no life .
där fick vi svaret :D
aja nu är jagh trött, så godnatt alla fina söta gulliga ´glada o snälla, puss o godnatt (L)
idag har jah ett + !
dagen plus alltså :
jag vet vad jag ska ha på mej imorgon ;d   ++++++++++++++++++++++++++++++++++

dagen minus :
att emil sprutade dej min tröja med kill/mans demo ;s :( -----------------------------------






                                        en bild från överaskningsfesten :D
                                       kommer fler bilder sen ;D <3<3<3<3<3



                                       // hannaaa§

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar