söndag 12 september 2010

jadu , en rubrik kom ja inte på idag ^^

heeej :D


förlåt att jag inte har bloggat på att tag men jag har inte haft tid och jag har varit väldigt stressad och inte orkat...

men ja asså jag orkar inte precis skriva om hela veckan men.. ^^
i fredags skulle jag sova hos Bea Thyrén , så när jag kom hem te henne sa hon: ja men vi kan ju hyra lite film oh ta det lite lugnt oh så :)
ja ba : aa, men vart är filippa och dina föräldrar ? :o
bea: dom är på bio :)         hanna :  jaha :) 
men sen när kommer upp för trappen och skulle gå in i hennes rum så öppnar bea dörren och då hoppar  Clara Turden , Victoria Stråberg , Lisa Borell , Sally Ericson , Lisa Lekander , My Amrén , Amandra Cleasson och Elisabet Carlsson
ut från rummet och skriker :  SURPRISE !!!
och dom har   '' partyhattar '' haha , tutor dom hängen ett stort godishalsband av refrech runt halsen och massa serpentiner ( stavning) och tutor och en JÄTTESTOR SKYLT som det står : HANNA SURPRISE !  på :o
och fick present och allt ( en tröja och ett halsband )
jag trodde jag såg ljuset för jag blev så rädd (a     xd
och ja ba : men jag fyller inte år ? ;s
och då hade dom fixxat en överaskningsfest som skulle va en avskedspresent eftersom jag flyttar.. asså ni är ju för underbara tjejer jag hade inte ens tänkt tanken att ni skulle göra något sånt för mej  :')<3
jävla gulligt av er (L)
vi åt tacos och pratade hela kvällen och såg lite på idol :D
asså det är obeskrivligt att förklara hur mke jag älskar er <3
jag vet att jag inte kommer klara mej utan er men ALLA OCH DÅ MENAR JAG ALLA SKA SKAFFA SKYPE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D (Y)(Y)(Y)(Y)(Y)<3<3<3<3<3
hur ska jag klara mej utan tårar om jag inte klara mej utan dom när jag fatta va ni gjorde för mej  i fredags .. :'(
men jag vill att ni ska veta att ni är guld värda.<3
jag älskar er mest på hela världen.<3

bilden kommer men jag hittar min sladden just nu ;@@@@@@@@ -.-
ohhhhh ! :@





                       // hannaaa§

1 kommentar:

  1. Synd att du ska flytta, kmr sakna dig även om vi inte ses men du betyder iaf ngt för mig (L) vad gulligt av de att överasska dig sådär, jag skulle bli jätteglad :')<3

    SvaraRadera