söndag 5 september 2010

blogga ? nä, jag orkar inte ..

heeej :D

förlåt om jag inte bloggat på ett tag men det har varit lite jobbigt just nu så jag har inte orkat..

men igår sov jag allafall hos LISALEKANDER :D
vi typ satt vi datorn oh sen vi typ 8 halv 9 gick vi ut med Julia Irma oh Cladde ;)
haha irma blev inputtad i en buske och ramla, ahha klockrent ! §
irma gick vi 10 trojah och vi andra gick vid halv 11 ;)
ruuuuligt va det allafall :D

idag vakna jag vid halv 9 :oooo
somnade tidigt igår ^^
bea ringer nog snart så jag kan cykla ner te halvars, nej, vi ska inte äta där, vi ska bara träffas där :),  aja vi ska åka ner te stan för jag ska köpa en väska och bea ska köpa en tröja ;d, men drar vi nog hem te henne trojah :D
hare bra ! ;d



en bild kan man väll lägga in bara för att lisa oh jag äe finast :D



//hannaaa§

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar