måndag 6 september 2010

webba, lisa, 10.20 , SOFT :D

godmorgon påer ;D


jag vakna vid 7:00 ville ha tid på mej eftersom vi börjar 10.20 :D(y
SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ NAAAAAAAAAAAAAAAJS (H) <3
så jag har haft gott om tid att fixxxxa mej, tog lång tid imorse (a (y'
så jag har hunnit mke , när jag var helt klar så satt jag och kollade igenom
massa sms ^^  ,  sen ringde jah lisa , och nu sitter jag här och webbar med min
lille LISALEKANDER :D<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
jag ska nog åka halv 10 trojah ;D, om jag ska va ärlig så har jah lust att GÅ ner
te södertull eftersom det bara är 2 hållplatser från västertull, för jag måste ändå
ladda mitt busskort,
aja jag får se hur jag gör ;)
hare bra mina små söta ;d


                                                // hannaaa§

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar