söndag 26 december 2010

you're the most beautiful in my life

hej söta bloggen !


igår vare juldagen då, så jag hade pratat lite med bea och kom fram till att båda våra familjer skulle till Media Mark..
men vi var ju då inte dom ända som skulle dit...
vi stod i 10 min eller nått bara för att köa IN i affären !
asså dom kunde inte ta in mer folk så man fick stå där ute och
frysa!
sen så gick jag runt med bea där inne oh kolla lite.
sen efter ett litet tag drog jag hem med bea, eller först åkte vi och hämtade mat på MC och sen drog vi hem till henne :)
vi typ gjorde massa ruuliga saker ..heh xd
och sen låg vi typ och lyssnade på deprimerade låtar och typ pratade om massa saker.. hih (a)
sen skulle vi gå till ica kneippen och skulle handla lite, men det va stängt så vi gick istället upp till skarphagens konsum.
men på vägen dit så kom några små dryga ungar och började dryga ?
och jag får typ sykbryt när små skitungar går sånt.. fast ändå kul (a)
en bah till mej : asså sluta fixa med ditt hår, du är ändå inte snygg!
bea och jag asgarvar och hanna säger: ameh då är det dags att du kollar den i spegel innan du säger nått till andra!
sen typ gick vi .. haha (Y)
pallar inte berätta mer om igår nu..


men idag allafall så gick jag och bea ner till stan och träffade linda och sara lite fort.. sa nästan bara hej, menmen :)
men vi pallade inte köpa eller gå på stan typ och vi åt typ direkt och sen kom bea mamma och hämta oss och skjussade hem mej. 


ha en fortsatt bra söndagskväll så hörs vi kanske imorgon :*




P U S



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar