onsdag 29 december 2010

you're my sun everyday

hej mina fina :*

imåndags drog jag till lisa vid 2 kanske.
sofi hade sovit där så jag har träffen henne en liten stund också!
vi typ gjorde massa, sen på kvvällen/natten stog vi och gjorde massa klappramsor, heh.. E.G.E.N.V.Ä.R.L.D.

sen dan efter vakna jag av att lisa fick panik för kl. va halv 2 !
och vi somnade bara vi 2 :o
så vi gick ner och åt frukost och fixa oss osv.
sen så ringde vi ruvejda så kom hon.
har ju inte träffat henne på typ 1 eller 2 år :o :(
men nu fick jag ju det allafall :DDD
vi typ busringde oh massa.. hehe (a)
sen lite senare droh vi till HC och gick runt lite där.
kl. halv 8 kom mamma och hämtade mej och så åkte vi hem.

idag har varit en allmänt sjukt tråkig dag..
har bara suttit vid tv:n och nu vi datan.. -.-

aja, ha en bra onsdagskväll :*


P.U.S.S


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar