onsdag 23 mars 2011

DEN HÄR BLOGGEN KAN TA SIG!

men hallå!

jag är just nu såååååå arg! för det står bara såhär när jag försöker lägga in bilder:  
Hoppsan! Det finns inget ledigt utrymme. Köp mer utrymme.
Fotona lagras på ditt konto i Picasa webbalbum och inkluderas i det kostnadsfria utrymmet på 1 GB för foton. Om du köper mer utrymme delas det mellan Gmail, Picasa webbalbum och Google Dokument och det läggs till det kostnadsfria utrymmet. Läs mer
vadå: Hoppsan! Det finns inget ledigt utrymme.? 
det funkar ju när jag lägger in cambilder, men inte från cameran!! 
åååhh va arg jag blir! det kan ju såklart vara för att jag la in så många bilder från helgen, men so what ? ska jag lägga in en bild i taget eller ? nae fyy! 
EN STOR DISS TILL BLOGSPOT.COM SÄGER JAG BARA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar